Okt. 22, 2011

Du heter: Agnes
Smeknamn: Jag kallas bara Agnes
Beroende av: The big bang theory
Vad tror folk om dig: Alltså det jag hör oftast är att jag vet mycket. Det är helt enkelt så att jag lägger en massa konstiga saker på minnet också kommer jag ihåg dem väldigt länge.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, jag kan börja gapskratta för mig själv om jag tänker på något roligt. Jag började skratta nu också, haha!
Var bor du: Sundsvall
Trivs du där: Det är en ganska liten med mysig stad, så ja
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Brukar du komma i tid: Oftast, men jag kan vara en riktig tidsoptimist
Hur känner du dig nu: Det är helg och jag lyssnar på en massa bra musik så det är toppen!
Vanligaste färgen på dina kläder: Jag har mest svart, men sedan blandar jag ut det med lite färg och mönster
Vad saknar du: Jag saknar sommaren och Löran
Favoritdryck på morgonen: Det är nog oboy eller te
När brukar du oftast gå och lägga dig: Är en nattuggla, men försöker lägga mig i tid, så vid tolv ungefär
Är du blyg: Kan vara det vid vissa tillfällen men oftast inte
Är du musikalisk: Jag spelar gitarr och har lärt mig en del sånger på piano, så jadå
Vad är det värsta du vet: Jag tycker inte om när folk inte står för vad de säger. Jag gillar inte heller dubbelmoral och ignorans
Vad är det bästa du fått: På julafton för fyra år sedan fick jag min iMac. Bästa presenten någonsin
Vad samlar du på: Vinylskivor. Jag har faktiskt börjat fått ihop en samling nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0