Ça plane pour moi


Någon gång i går efter lunch fick jag jätteont i min rygg, bara så där. Jag kunde
inte somna på flera timmar och vaknade hela tiden under natten. Det blev alltså inte
så många timmars sömn, och har därför tagit ledigt idag för att vila upp mig lite.
Senare idag, vid middagstid, kändes det bättre så jag åkte med mamma till Birsta för
att handla lite nödvändigheter! Det som behövdes mest var strumpbyxor(alla jag har är
antingen fulla av hål eller så har dem för korta ben, blä). Ett stort plus var att
jag hittade världens mest perfekta halsduk. Den sticks inte, är stickad med ett
väldigt fint mönster och är megastor! Ett perfekt sätt att pigga upp humöret är med
materiella ting, haha. Nu ska jag slå på en film och njuta av foto/ledighet i morgon.

Kommentarer
Postat av: allsmäktig

fin bild finis!

bara så du vet så hade vi inte fototid i onsdags, det var friluftsdag..

2011-09-29 @ 11:12:36
URL: http://nevermid.devote.se
Postat av: Jennie

Men hej snyggo

2011-09-29 @ 23:20:21
URL: http://madhousestyle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0