Double trouble

Dagens humör: Trött, fnittrig och ganska dampig.

Dagens mående: Bra!

Dagens borde: Gå och lägga mig tidigt, vilket inte kommer hända, haha!

Dagens frisyr: Utsläppt, den gamla vanliga.

Dagens klädsel: Svart/vit-randig långärmad tröja med jeansshorts och strumpisar.

Dagens planer: Var väl att gå i skolan och sedan åka till Birsta.

Dagens vill ha: Ett par vårskor, gummistövlar skulle sitta fint!

Dagens längtan: När jag får tillbaka min symaskin från lagning!

Dagens fundering: Var min överföringssladd till kameran är.

Dagens beroende: Cola. Jag blir alltid Cola-beroende och nu råkade vi ha ett par flaskor hemma, så ja, så kan det gå.

Dagens tråkigaste: Gå i trappor och långa bilresor.

Dagens tidning: The Quibbler.

Dagens låt: Har gått runt och nynnat på den här låten hela dagen. Den påminner mig om vår, så jag brukar lyssna på den här när det blir plusgrader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0