Shut your mouth, how can you say

Jag har för tillfället sportlov, hur härligt som helst! Älskar att inte behöva lägga mig i tid på kvällarna för jag är en riktig nattuggla.
Såhär har jag spenderat mitt lov:
Åt på bite-line med några i klassen vilket var väldigt trevligt! Efter en god pizza och glassbuffé gick jag till bion och mötte upp Mathilda för att se Black Swan. Måste säga att det var en av de mest obehagliga filmer jag sett, men bra var den.
Åkte hem till Mathilda för att nästa dag fota en bild till en uppgift jag har i skolan, temat "Frihet". Ska inte välja denna bild, tycker inte den representerar temat så bra, men jag tycker den är fin.
Har också haft ett eget litet "Harry Potter"-maraton och sett de tre första filmerna och råkat läsa två av böckerna, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0