Tuesday

Hur gammal är du? 17 år
Hur lång är du? 172
Vilken var den senaste film du sett? Det har jag glömt bort, men jag tänkte precis slå på Stand by me!
Vilken ögonfärg har du? Blå-grå-grönmelerade med lite gult i sig
När vaknade du idag? Halv åtta
Har du någon gång hittat en katt? Nej
Vilken är din favoritplats? Sommarstugan
Vilken plats föredrar du minst? Det är väl sjukhus antar jag
Vad fick dig att skratta senast? Min nyan-cat app, så meningslös <3
Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej då
Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
Sover du med eller utan kläder på dig? Om det är kallt har jag mjukisar och huvtröja, annars brukar jag sova i en t-shirt.
Hur många kuddar har du i sängen? Tre
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's cookie dough
Tycker du om Kinamat? Väldigt mycket
Tycker du om kaffe? Ja, men jag dricker det inte så ofta eftersom jag inte tål det så bra
Tycker du om att mysa? Ja
Är du en beroendemänniska? Ja, jag fastnar ofta för vissa bok- och TV-serier också blir jag ganska besatt av dem under en period, hehe
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men däremot en som fyller år dagen efter
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, också läste jag franska i grundskolan
Föredrar du havet eller en pool? Havet. Jag har växt upp ute vid kusten.
Vad spenderar du helst pengar på? Jag sparar till en ny kamera för tillfället, så jag säger väl det. Annars brukar det vara kläder, men jag köper dem oftast second hand så det blir inte så dyrt!
Vad har du för ringsignal? There is a light that never goes out, jag måste ha haft den i över ett år nu
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp!
Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har fortfarande inte lagt till någon, kanske dags snart.
Vilken var den senaste bok du läste? Jag har precis läst ut två böcker, första HP på engelska och Brott och straff.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Heisenbergs osäkerhetsprincip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0